Normativa específica reguladora
La normativa que s'especifica a continuació serà la responsable de solucionar tots els malentesos que puguin ocasionar-se durant la temporada 2019/20 referent a les classes de Wellness.
La normativa serà:
- Específica: Regularà les situacions més rebuscades que ens podem trobar durant el transcurs del nou any.
- Coherent: Cada norma que contemplarà la normativa serà lògica.
- Clara: No es donarà peu a que hi hagin diverses interpretacions
- Igual per a tothom: No és té en compte ni amics, ni familiars ni clients més fidels a l'hora de fer ús de la normativa.
* És de vital importància el compliment de la normativa vigent, si és així, tindrem una oferta d'activitats esportives de qualitat durant molt temps.
- Classes nul·les i classes perdudes.
- Anomenarem com a classe nul·la, aquella classe que no s'ha portat a la pràctica degut a les fallides logístiques o per baixa de l'entrenador.
- La classe que es perd per voluntat pròpia ja sigui per força major o no i la classe que coincideix amb dia festiu s'enten com a classe perduda.
- Recuperacions de classes perdudes i classes nul·les
- Si la classe ha estat nul·la degut a que l'entrenador ha causat baixa o a una fallida de logística (marxa la llum, sala ocupada...) el client té tot el dret a poder recuperar la classe.
El client i el tècnic han d'arribar a un bon acord que satisfaci les dues parts.
- Un mes en el que el client hagi perdut totes les classes per voluntat pròpia es dóna com un mes perdut i el client haurà de pagar igualment la mensualitat.
- Les classes que el client perd per dia festiu no té l'obligació a recuperar la classe però podrà fer-ho sempre i quant hi hagi lloc a les classes.
- El client sempre haurà d'avisar a l'equip tècnic el dia que no vindrà, d'aquesta manera l'entrenador podrà recol·locar a la gent que tingui alguna classe per recuperar.
- En cas de que el client no pugui venir per baixa pròpia, haurà de posar-se en contacte amb l'entrenador perquè aquest li digui quins dies i hores té per recuperar la classe sempre i quant sigui possible.
- S'ha d'evitar avisar als entrenadors minuts abans de que comencin les classes, tot i que entenem que sempre poden sortir imprevistos.
- Baixes
- Diferenciarem entre baixa total i baixa parcial.
- La baixa total serà quan el client es doni de baixa durant la temporada i no es reincorpori fins que aquesta finalitzi.
- La baixa parcial serà quan el client es doni de baixa durant la temporada i es torna a reincorporar abans de que aquesta finalitzi.
- Tant les baixes totals com les baixes parcials, hauran de notificar-se en primera instància a l'entrenador i després s'haurà d'omplir el formulari de baixes que hi haurà a www.ferplay.cat
- Un client que es doni de baixa parcial, haurà d'estar mínimament parat sense poder-se tornar a reincorporar durant 3 mesos.
- En cas de que un client es lesioni i vulgui seguir fent Wellness, haurà de realitzar el pagament del mes que s'ha lesionat, i se li donarà els dos pròxims mesos de recuperació fent-li pagar una quota de manteniment (meitat de quota), si no es recupera passats els dos mesos, haurà de donar-se de baixa total. (Mínim 3 mesos parat)
- La quota de manteniment només s'aplicarà a aquells clients que portin el justificant mèdic.
- En cas de que un client es doni de baixa ja sigui per insatisfacció amb l'activitat, lesió o disponibilitat horària, haurà d'avisar-ho abans de que comenci el següent mes, si avisa un cop ha començat el mes, se li cobrarà igual la mensualitat.
- Els canvis de classe s'hauran d'anunciar cinc dies abans de que finalitzi el següent mes.
- Altes
- Diferenciarem entre primera alta, segona alta i tercera alta.
- Primera alta: Clients que estan apuntats des del primer dia. (Setembre)
Segona alta: Clients que s'apunten un cop ja ha començat la temporada
Tercera alta: Clients que s'apunten a partir del Març.
- Els clients que són “Primera alta” tindran un obsequi i no pagaran matrícula.
- Els clients que són de “Segona alta” no pagaran matrícula.
- Els clients que són de “Tercera alta” hauran de pagar 25€ de matrícula.
- Totes les altes hauran d'omplir el formulari que hi haurà a www.ferplay.cat.
- Pagaments
- Els pagaments es podran fer de 2 maneres diferents:
- A l'entrenador, a l'inici abans de començar o un cop hagi acabat la classe.. Sempre portar-li el preu just.
- Per compte bancari: El rebut es domiciliarà durant els cinc primers dies de mes.
- És imprescindible realitzar els pagaments en efectiu la primera setmana. Qui no acostumi a pensar-hi pot pagar mesos per endavant!
- No socis
- Els no socis pagaran una suma addicional de 5€ de la quota base.
- Tindran el dret a utilitzar els vestidors del Club demanant la targeta a l'entrenador.
- No podran utilitzar el gimnàs per compte propi.
- Diàleg
- Estem oberts a establir un diàleg si no estàs acord en alguna normativa abans de formular la inscripció.
- Compromís
- Us donem una molt bona eina perquè us pugueu posar en forma durant tot un any. Nosaltres posarem de la nostra part, vosaltres heu d'agafar compromís amb els pagaments i amb l'assistència a les classes!!!
Davant de qualsevol norma descrita anteriorment, sempre prevaldrà la paraula del director esportiu del Wellness Club de Fer Play.
Normativa descrita el dia 25 d'agost de 2017
Normativa modificada el dia 29 d'agost de 2019
Xavier Fernàndez Niubó